Zasady zwrotu zaliczki:
- w przypadku anulacji do 30 dni przed przyjazdem – zwrot 100% wartości zaliczki,
- w przypadku anulacji 29-15 dni przed przyjazdem – zwrot 50% wartości zaliczki,
- w przypadku anulacji na 14 dni bądź krócej przed przyjazdem – zaliczka nie podlega zwrotowi.
Reklamacje
- Reklamacja składana przez Klienta, w związku z nieprawidłowym działaniem Systemu rezerwacji online, winna mieć formę skanu pisemnego dokumentu oraz zawierać:
- dane dotyczące Klienta w sposób umożliwiający jego identyfikację,
- podpis Klienta,
- charakter lub rodzaj nieprawidłowości, której reklamacja dotyczy,
- okoliczności uzasadniające reklamację.
- Reklamacja powinna zostać przesłana na adres e-mail Administratora, wskazany w Regulaminie.
- Administrator rozpatrzy reklamację w terminie 14 (czternastu) dni od daty jej doręczenia, a następnie prześle Klientowi odpowiedź, wskazującą sposób rozstrzygnięcia reklamacji oraz uzasadnienie.